Dit is een demo winkel. Bestellingen zullen niet verwerkt worden.

Reparaties

Reparatieservice

Bij Toollease begrijpen we hoe belangrijk het is om uw gereedschappen en machines in topconditie te houden. Daarom bieden we betrouwbare onderhouds- en reparatieopties aan:

  • Serviceondersteuning: Ons toegewijde team staat klaar om u te helpen met eventuele onderhouds- en reparatiebehoeften. Neem eenvoudig contact met ons op en wij zorgen ervoor dat uw gereedschappen snel weer operationeel zijn.
  • Eigen service-reparatiedienst: Toollease beschikt over een eigen service-reparatiedienst, waardoor we onze klanten direct kunnen helpen en hen een passende oplossing kunnen bieden voor eventuele problemen.
  • Garantie: Standaard bieden we een garantieperiode van één jaar voor al onze producten, met uitzondering van elektrische handgereedschappen, waarbij de garantieperiode kan oplopen tot jaar, afhankelijk van het merk en type.
 


Bij Toollease streven we ernaar om onze klanten te ondersteunen gedurende de gehele levensduur van hun gereedschappen en machines. Vertrouw op ons voor betrouwbare onderhouds- en reparatieopties.


Een reparatie aanvragen. Stap voor stap.

Als een artikel defect raakt binnen de garantieperiode kunt u deze laten repareren door onze eigen service-garantiewerkplaats waar onze medewerkers reparaties uitvoeren binnen de voorwaarden van de fabrikanten. Volg voor het aanvragen van een reparatie de onderstaande stappen.


1] Lees de voorwaarden.

Lees altijd eerst onze > garantievoorwaarden om te zien of het artikel binnen de garantie valt. 

2] Verzamel documenten.

Verzamel de aankoopfactuur van het artikel (deze heeft u per mail ontvangen) en het garantiecertificaat van de fabrikant (bij verlengde garantie).

3] Aanvraag versturen.

  • Neem contact op met onze > klantenservice en voeg een duidelijke foto en beschrijving toe van het defect.
  • Voeg uw aankoopfactuur en het garantiecertificaat toe (bij verlengde garantie).
  • Verstuur uw aanvraag.

4] Beoordeling.

Onze klantenservice beoordeeld uw aanvraag en zal u binnen +/- 2 werkdagen informeren.

Valt uw aankoop binnen de garantie?
U ontvangt van onze klantenservice een terugkoppeling over de geschatte reparatietijd en de verdere verloop. U betaalt zelf de verzendkosten en wij sturen het artikel op onze kosten terug, na reparatie. 

Valt uw aankoop buiten de garantie?
Dan ontvangt u van onze klantenservice een terugkoppeling met een offerte, de geschatte reparatie en de verdere verloop. U betaalt zelf alle verzendkosten.


Artikelen ter reparatie opsturen

Onze klantenservice zal in overleg bepalen of een artikel ter reparatie opgestuurd moet worden. Volg hierbij altijd de instructies van onze klantenservice en stuur uw artikelen op de door hun aangegeven manier naar ons op.


Aanvullende voorwaarden.

Let op: Wij brengen €30,- (excl. btw) onderzoek- en behandelingskosten in rekening bij machines die zonder reparatie retour worden gestuurd.

Het achteraf registreren van uw machine of achteraf indienen van de juiste documenten is niet mogelijk.

Artikelen die zonder aanmelding naar ons worden gestuurd zullen wij retour sturen. Gemaakte kosten voor het retour sturen van deze artikelen zijn voor uw rekening. De kosten voor deze zendingen bedragen:

  • Voor pakket van 0-10 kg > € 45,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pakket van 0-30 kg > € 80,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pallet van 0-200 kg > € 150,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pallet van 200+ kg  > € 250,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
 

Voor machines en/of artikelen buiten de Benelux gelden andere tarieven en deze zijn op aanvraag beschikbaar.


Wat andere ondernemers vragen over zakelijke lease:
No Questions
Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.